Ciągnik John Deere Serii 5M – model 5100M

Prosta technologia oparta na dieselu

Tuleje cylindrowe

Rozpraszają ciepło, aby zabezpieczyć przed odkształceniem cylindra i szybkim zużyciem pierścieni, zapewniając tym samym stałą wydajność pracy. Możliwa jest wieloletnia praca przy zachowaniu oryginalnych parametrów.

 

Stało ciśnieniowy układ smarowania

Pozwala uniknąć właścicielowi ponoszenia nadmiernych kosztów związanych z konserwacją. Dolna część każdego tłoka i sworzeń tłokowy jest spryskiwana schłodzonym i przefiltrowanym olejem, co eliminuje nadmierne ciepło w celu zapewnienia większej trwałości.

 

Pełno przepływowy filtr

Przepuszcza oczyszczone paliwo do silnika dla maksymalnej wydajności, a obejście filtra nie dopuszcza do wystąpienia braku oleju z powodu zablokowania filtra.

 

Znajdujące się na prawej konsoli w kabinie ciągnika serii 5M takie przyrządy, jak sterowanie przepustnicą silnika, dźwignie gniazd hydrauliki (SCV), włącznik wału odbioru mocy (WOM) oraz dźwignie sterowania zaczepem-podnośnikiem zebrano w jednym miejscu, dzięki czemu ułatwiono operatorowi zlokalizowanie potrzebnych elementów sterowania.

Czym charakteryzuje się model 5100M?

  • Silniki o wyższych mocach
  • Łatwe w użyciu elementy sterowania
  • Funkcja „Tractor-ready” dla ładowacza czołowego, która jest dostępna bezpośrednio z fabryki
  • Synchronizacja zakresu pracy pozwala zwiększyć wydajność operatora
  • Przekładnia 32F/16R PowrReverser™
  • Rozbudowana oferta modeli z opcją wąskiej kabiny
  • Kabina ciągnika John Deere serii 5M zapewnia większy komfort

Kluczowe parametry

  • Moc znamionowa 100 KM (74 kW)
  • Maksymalna wydajność pompy hydraulicznej 94 l/min
  • Maksymalny udźwig 4 400 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa 177 l
Facebook
YouTube
Instagram
Tiktok